mandag 24. mai 2010

Fisketur


For en uke siden på 17. mai var det nydelig vær og på kvelden bestemte vi oss for å benytte det flotte været og kjørte for å prøve fiskelykken. Kl. halv åtte på kvelden var det ennå 17 grader. Sitter og tenker tilbake ei uke for i kveld er det grått og regn ute. Jeg er ikke så tålmodig å fiske så når det ikke ble napp så gikk jeg i fjæra for å se om jeg fant noen motiv å knipse til bloggen min.









På tur hjem måtte vi stoppe og knipse bilder av den flotte sola.

Ønsker alle som er innom bloggen min en flott uke!






4 kommentarer:

Som dagene går sa...

Hei! Du har funnet mange fine motiv i fjæra. Havet gir alltid en egen stemning, syns jeg. Fint bilde av den tangdusken på den flotte steinen. Ha en fin kort arbeidsuke!

Anonym sa...

Æ kjenne sjølukta.Selv om d ikke blir fisk alltid,e jo bare det å komme sæ ut i herlig kveldsvær helt fantastisk!Fine bilda,å den sola vi endelig har fådd tilbake e jo like vakker hvert år ;)
Ha ei fin uke du oxo!

Anonym sa...

Hei!
Ser dok har hatt en romantisk tur i godværet.
Spesielt og fint med den midnattsola.Man får aldri nok av den!
Deilig å være i fjæra på våren.Vi har ikke vært enda,men det blir vel en vakker dag;)
God uke til deg også!

Turid sa...

Ta godt vare på kveldsturan i vårsola! Herlige dager nå!