mandag 22. desember 2008

Nisser på besøk




Flere nisser som er kommet på besøk her og de har gitt beskjed om at de blir her over nyttår.
Koselig med besøk :-) og de får passe på her hjemme mens jeg er borte.
1 dag jobb igjen så starter juleferien for min del og da drar jeg bort for å feire jul sammen med familien. Ser frem til noen dager fri og slappe av og kose seg med god mat og alt det andre som hører julen til. Og ikke minst å få være sammen med alle de jeg er glad i :-)
Vil få ønske alle som er innom bloggen min EN RIKTIG GOD JUL!





3 kommentarer:

Som dagene går sa...

Tror nok det blir trygt å reise med så mange flotte nisser som passer på hjemme.
Ønsker deg en riktig koselig jul sammen med familien.
Juleklem :)

Elin Synnøve sa...

Stor juleklem også fra meg. Jeg satte veldig pris på å bli kjent med deg, Elin. Du er en flott jente. Kos deg sammen med din familie :-)
Klem

Turid sa...

Håper ikke Nissene steller istand noe tøys mens du er borte, de kan være noen luringer vet du!
Kos deg me resten av familien!!